Så sant 

Känner inte alls för att gå och lägga mig och sitter istället och läser tidningarna på mobilen. Hittar då två krönikor som jag inte kan annat än nicka och hålla med. Den första, som Alex Schulman (som jag för övrigt för det mesta har svårt för) är något som jag själv funderat på ett antal gånger handlar om avslutningar och föräldrars närvaro på dessa. Den hör lite samman med den  andra, som Clara Lidström har skrivit och vissa saker kan jag bara humma igenkännande på. Så hög igenkänningsfaktor jämfört med de tankar som stundvis har farit genom mitt arma huvud. handlar om folks storhetsvansinne och hur snabbt vissa är på att dömma andra. Och ja, jag erkänner, det gör jag också ibland, men jag försöker bli en bättre människa och inte dömma så fort i alla lägen. Vad tycker du?

Kommentera

