Blandade tankar

Roliga saker som hänt idag:

  • Min kontaktperson på företaget jag är hos nu och håller i utbildning frågade mig om deras platschef har varit i kontakt med mig. Tydligen så fanns det ett visst intresse för att anlita mig till att genomföra samma utbildning, men med lokala anpassningar på deras andra svenska anläggning! Det måste ju betyda att de har varit nöjda med det jag har gjort! Kul! Vi får se om och i så fall när han hör av sig! 
  • Jag och mamma var hos min yngsta syster och åt middag. Gott med laxsoppa och vitlöksbröd!
  • Min nästa resa till Stockholm var planerad att vara tre nätter men nu blev det ändring och det blir bara en natt. Skönt! Jag är ju så mycket borta från familjen för tillfället
  • Jag fick detta mail idag  Jag hade i och för sig sagt att jag inte skulle boka vår nästa resa utan det skulle A få göra då det ibland känns som om det bara är jag som vill åka då det är bara jag som engagerar mig, men nu ville jag åka och tja… en resa bokades. Åh, vad jag längtar efter sol och värme! Samtidigt, ser man på det så så är ju egentligen inte 87 dagar så farligt mycket (beroende på vad man jämför med i och för sig) och vid det laget har ju våren kommit på riktigt hit. Jag längtar!
  • Imorgon får jag åka hem!
Kommentera

