Andra arbetsdagen på nya jobbet är avklarad och jag har redan hunnit få förfrågning om att göra uppdrag på tre olika platser, två dagar vardera på samma tre datum… Jag har även redan hunnit hjälpa en kollega med att ta fram lite material till en presentation och jag har även hjälpt samma kollega att komplettera en utbildning som denna kollega skulle ha inom en snar framtid, och som inte var komplett än innehållsmässigt. Jag har även hunnit med att ha ett kundmöte och jag tror att jag lyckades sälja lite vid denna, men viktigast av allt, det kändes som om jag lyckades få kundens förtroende plus att jag kände mig väldigt trygg och säker i det aktuella uppdraget. Kort sagt, det känns bra och än så länge trivs jag förträffligt! Men så är jag också fortfarande i snekmånadsfasen…

Kommentera

