Klirr

…och så har vi gjort av med en massa pengar. Vår frys la av och då kylen är lika gammal, liksom ugnen, som verkligen sjunger på sista versen, så åkte vi iväg och handlade. Vi borde kanske passat på att köpa även en ny fläkt, men vi lät bli även om den enligt mig är totalt värdelös. A var så tveksam till en ny fläkt så jag fick ge mig. Men nu är vårt sparkonto betydligt mindre, men på fredag får vi våra nya vitvaror

  
  
Vi var lite sugna på att köpa rostfritt men då vi nyligen köpte en ny diskmaskin och den är vit, plus att vårt kök är rätt mörkt så fick det bli vanliga vita vitvaror. Tydligen så är det allt vanligare att folk köper det igen, så då är vi kanske ”inne”? ☺️

På sätt och vis så ångrar jag mig att jag inte stod på mig när vi köpte ny diskmaskin att vi även skulle köpa det andra nytt, men men. Nu är det som det är. Och nu kommer jag nog kunna hålla mig i skinnet ett tag utan att shoppa. ☺️

Kommentera

