Mellanmål i vårsolen 

Jag är fortfarande hemma med min förkylning. Är enormt trött och känner egentligen att kroppen behöver mer vila, men för att kunna stanna hemma ytterligare så måste jag från och med imorgon ha läkarintyg, så istället för att försöka få ett läkarintyg ska jag göra ett försök och gå till jobbet. 

När jag ändå är hemma så hämtade jag hem barnen tidigare från förskolan idag och så hade vi picknick på altanen som mellanmål. Mysigt att passa på och njuta av det underbara vårvädret! 

  

Kommentera

