Det bidde inget

…av det där jobbet. Men jag är inte förvånad. Jag var rätt tydlig och jag vet vad jag söker efter och dessutom så anade jag ju att de inte var riktigt på samma linje som jag, och det stämde. Så jag sörjer inte det hela så värst mycket. De hade helt enkelt inte det jag söker efter. Men jag vet, att när jag väl hittar det, och när jag även får jobbet, då kommer jag kunna nå långt. Jag kan få saker att ändras, att bli bättre. Mycket bättre. Det gäller bara att jag får förtroendet och resurserna för att genomföra ett sådant arbete. Jag vet att jag kan. Jag har det senaste året tvivlat oerhört mycket på mig själv och min kompetens, men jag vet, innerst inne min kapacitet och vad det är jag är kapabel att uppnå. Och en dag ska jag få chans att bevisa detta. 

One thought on “Det bidde inget

Kommentera

