Uppmärksam

Jag tycker att det kan vara lite kul att göra lite olika tester ibland och den senaste nu var om hur bra man är på att läsa av andra människor. Jag vet att jag är väldigt känslig för just det osagda och jag har i alla fall tidigare varit bra på att läsa av så det var extra kul att testa på detta test. Och enligt den så tycks jag vara rätt bra på det fortfarande. Men så har jag också läst några av Henrik Fexeus och jag är intresserad av just tankens kraft. Jag kan verkligen rekommendera att lära sig mer om kroppsspråket!

Kommentera

