Glädjebesked

Jag är så glad så att jag håller på och spricka. En av mina äldsta vänner, som jag tyvärr har alltför lite kontakt med, ska inom kort åka till Kina för att hämta hem en lillebror till killen de har sedan tidigare! Jag gläds med alla som vill få barn och som får bli föräldrar oavsett om de blir föräldrar naturligt, via medicinsk hjälp, donation, adoption eller vad det nu kan vara. Allt är inte riktigt klart än men allt tyder på att de kommer få fira jul hemma i Sverige som en tvåbarnsfamilj. Vilken underbar julklapp för dom alla!

Kommentera

