Den underbara lördagen följdes av en lika underbar söndag med först brunch och därefter spa-besök inklusive massage. Det var så otroligt skönt och så mysigt att få umgås lite med en fin vän och då A inte hämtade barnen förrän på eftermiddagen så fick även han lite skön egentid. Själv så skäms jag nästan för hur otålig jag var sista halvtimmen på spa:t då jag ville hem till mina flickor 😳, och då särskilt Lillasyster. Men det var ju ingen nöd på dom. När jag kom hem så tittade hon lugnt på mig, sa ”mamma!”, vände sig om och så gick därifrån… Det är bara att inse, hon klarar sig även när jag inte är fastlimmad vid henne. ☺️

Kommentera

