Uppåtpepp

Idag när jag kom hem från jobbet kände jag mig nedstämd av olika anledningar. Men så kom Lillasyster och visade att hon ville dansa så jag drog igång Duran och Mollan och så dansade jag och barnen till denna fantastiska uppåtlåt. Den är nog Lillasysters favoritlåt. Och så som hon dansar till den… Aj löööööw itt!

Så vill du få lite energi och bli glad, spela Händerna upp eller vår andra favorit som vi blir alldeles vilda och glada av, Salem Al Fakirs Trumma på allt. Och så glöm inte att skaka loss till musiken!

Kommentera

