Leos fortsatta resa

När vi kom till hotellet visade det sig att det inte fanns något rum bokat till mig, men till alla övriga i sällskapet. Liten ort, litet hotell och den var inte bemannad. Men det fanns ett nummer man kunde ringa och där blev jag ombedd att ta en av extra nycklarna som fanns i den säkerhetsbox som de övrigas nycklar fanns i. Så det gjorde jag. 

Efter lite god mat så var det dags för att sova och Leo var snabb på att paxa sängen

  
Han fick dock inte ligga kvar utan jag tog sängen och han fick ligga nerpackad i väskan istället. 

Dagens möte fick han vara med på. Till och med kollegan i Finland som deltog via webkonferens fick veta att Leo var med. 

  Och så fick Leo självklart följa med ut på rundvandring i fabriken! Självklart med skyddskor på!

  
   
Efter en lång dag så fick han än en gång hoppa ner i väskan och så bar det av till Stockholm. 

 

2 thoughts on “Leos fortsatta resa

  1. Vad kul grej det här med Leos resa! Hur får barnen ta del av den? Är det nån mail eller hemsida man skickar in till? Häftigt initiativ och spännande för barnen att ta del av sen. 🙂

    1. Det fanns en mail man skulle skriva till, men jag är ju nyfiken över vad han kommer att vara med om efter att han åkt vidare med nya reskompisar så jag ska föreslå att de startar en blogg eller FB-sida till Leo

Kommentera

