Trött. Har egentligen så mycket jag vill skriva om men jag vet inte hur. Inte hur jag ska få ut det, hur jag ska formulera mig för att inte skriva något som skulle kunna bli alltför fel. Fel, särskilt om fel personer läste det. Nu är det få av dom som läser här som jag vet känner mig/vet vem jag är, men ändå. Det kan vara fler än de jag känner till, trots att jag inte gått ut med bloggen till min omgivning ute i ”den riktiga” världen. Jag vet ju inte vem mer som kan hitta hit på ett eller annat vis. Jag har ändå genom åren skrivit rätt mycket som gör att vill man, så kan man koppla ihop Maramina med den person som jag är utanför textens värld. Det skulle kunna bli så fel… Så plötsligt så vågar jag inte skriva om det fast jag känner ett behov. Jag får helt enkelt försöka hantera det ändå

One thought on “

Kommentera

