Hästbiten

I somras skrev jag om att jag, E och svärmor var iväg och red när vi var i Sunne. I fredags var jag och svärmor iväg och red och jag har totalt fallit för det här med hästar och ridning! Jag vill bara rida mera! Jag inser dock att jag får ta och träna på mitt pondus. När jag var yngre hade jag inga som helst problem, men nu…

E red ju på shettis några gånger i våras och idag började hon ridskola. Jag insåg snart att hon borde kanske väntat en termin eller två till med det då hon hade svårt med koncentrationen. Men förhoppningsvis blir det snart bättre när hon blivit mer van. Hon gillade dock det, även om hon nog tyckte att ryktandet var roligast ☺️. Vi får se om det blir några fler terminer för henne efter denna. Antingen så blir hon väl totalt biten (i likhet med mig) eller så tröttnar hon snart. 

   
    
   

Små, söta shettisar på Knuthenborgs djurpark

Kommentera

