En sista

…dag kvar och sedan är det jobb igen. Det är med delade känslor jag börjar jobba. Det känns inte lika jobbig idag som det gjorde för en vecka sedan, men ändå. Är det jobbet? Kollegorna? Arbetsuppgifterna? Eller bara latmasken? Jag vet inte. Jag vet inte vad jag vill idag, imorgon, nästa år eller om tio år. Snart ska jag ha utvecklingssamtal med min chef och då bör jag veta. Eller jag tror att jag vet, på ett sätt. Men hur lägga fram det så att även chefen förstår? Och rent konkret vet jag ju egentligen inte. Jag är rätt nöjd idag, men ändå inte. Jag får fortsätta fundera på det, det är några dagar kvar tills det mötet. Innan dess kommer det vara några andra intressanta möten. Och några som jag fasar för. 

Kommentera

