Åter hemma 

Ju närmare Göteborg vi kom idag, desto kallare och mer moln blev det. Gårdagens 27 grader är ett minne blott. Men det är skönt att vara hemma i några dagar!

Redan innan vi åkte till Danmark hade vi vissa planer för de kommande dagarna, men dessa har ändrats. En aktivitet har skjutits upp nästan två veckor, en annan har tillkommit och en tredje har allmänt planerats om och blivit något helt annat än vad som var sagt från början. Men vad gör det när saker och ting nog blir bra så som vi har planerar? Och det är ju inget som säger att det inte kommer ske ytterligare förändringar i planerna? ☺️

En sak som jag länge har planerat att göra vid tillfälle hann jag med att boka in, nämligen att sälja på loppis. Det ska vara en stor loppis vid Frihamnspiren i Göteborg i helgen och där hade jag tänkt sälja saker, men så såg jag vädret… Regn. I massor. Det lär inte bli något loppis har jag en känsla av… Och jag som har så mycket jag vill försöka bli av med! Ja, ja. Det får väl bli en annan gång. 

Kommentera

