Snart, mycket snart

4 dagar till, sedan är det semester. 4 veckor med familjen, förhoppningsvis med en massa skratt, glädje och mys. Och förhoppningsvis någon sovmorgon. Förhoppningsvis blir det inte så mycket gap och skrik från den stora när hon inte får som hon vill. Förhoppningsvis blir det inte så mycket gap och skrik från den lilla när hon inte får som hon vill. Gap och skrik är det mycket av numera, det vill jag slippa. Jag klarar inte av det och tappar humöret och så blir A arg på mig och så slutar det med att alla är arga och sura. Inte direkt vad man önskar sig när man vill ha en mysig semester tillsammans!

Just nu står jag i valet och kvalet hur jag gör med kaninerna när vi åker till Värmland en vecka. Ska jag lämna dom på kaninpensionat eller tror jag att det räcker att någon kollar till dom några gånger under veckan? Jag vet inte. Det lutar åt pensionat, då kaninvakten är så pass upptagen. Men då får jag åka rätt långt med kaninerna och det är ju inte direkt gratis. Jag får se, jag får ta och besluta mig under morgondagen. 

Kommentera

