Besvikelse

I förmiddags styrde jag förväntansfullt bilen mot stan och Åhléns för mitt inbokade möte med deras personal shopper. En dryga halvtimme senare körde jag besviket hem igen. De hade gjort något fel så jag hade ingen tid… Jag måste dock säga att den person jag pratade med skötte det enormt snyggt! Jag hade kunnat bli arg och grinig men hennes professionalism gjorde att jag bara känner mig besviken. Nu var de fullbokade de tider jag kan nu närmast, men hon skulle prata med sin chef om det inte skulle gå att fixa på något vis och så skulle hon höra av sig. Hon tyckte att jag inte skulle behöva vänta till slutet av maj då det skulle funnits tid. Dessutom tyckte hon att det inte var så bra att handla då, då det brukar vara rätt utplockat. Plus att hon lovade mig en viss rabatt när jag får min stund med personal shoppern. Så trots min besvikelse så kan jag inte klaga på Åhléns eller deras personal! Vi är alla människor och människor begår misstag. Och de verkar göra sitt bästa för att jag ändå ska vara nöjd. Nu får vi se vad som sker och när jag får komma på shopping.  Dröjer det alltför länge så tar jag nog och avvaktar och tar det fram emot vårkanten istället

Kommentera

