Ljuset, ser du ljuset..!?

Ja, jag ser ljuset! Jag har kommit ut från en lång och dunkel tunnel och jag ser ljuset. Jag känner mig glad. Positiv. Jag vill se framåt. Jag vill komma framåt. Jag vet, det kommer bakslag, det gör det alltid, men det är ju så det är! Det är ju det som gör att man har vett att uppskatta allt det som är bra också. Just nu gläds jag över att det känns så bra. Jag har energi. Jag har lust, lust att göra saker. Komma igång. Få saker uträttat. Jag vill få saker att hända! Nu! Eller ha en plan för hur de ska ändras till det bättre på sikt. Vad som helst, bara inte stå stilla och trampa!

Ska lägga mig och sova nu. Vi får se imorgon om jag känner mig lika glad, positiv och förväntansfull. Och energisk. Hoppas det!

Kommentera

