AAAAARGH!

Jag har fått en sak till min jobbmail som jag måste fylla i. Då jag inte kan komma in i datorn då jag knappt öppnat den sedan jag blev sjukskriven strax innan jag skulle på föräldraledighet så var jag glad över att jag även får in mailen till jobbtelefonen. Det är ju jättebra! Då kan jag ju skicka vidare det aktuella mailet till min privatmail, fylla i dokumentet och så skicka tillbaka till avsändaren. Super! Ja, om man nu kom ihåg lösen, vill säga. Då vi bara har en gammal (med betoning på gammal) skitdator hemma som kopplar upp sig på internet när den själv känner för det så gör jag så gott som allt i mobilen eller i ipaden där jag har min mail. Jättebra. Tills man ska göra något i en annan dator. Jag kommer inte ihåg mitt lösen.

Ja, ja. Ingen fara. Jag kommer ihåg lösen till min skräpmail i alla fall. Men när jag försöker logga in på den, ja, då får jag ett säkerhetsmeddelande från hotmail om att jag måste verifiera mitt konto. Och det måste jag göra med mobil eller ett annat mail. Jättebra, då tar jag mitt privata och så fixar jag det via mobilen. Just det ja. Det kommer inget #!,~€€~>€\~€>\_$£*{%<_ 😖😡

Så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra. Jag måste få iväg den där saken. Jag kan inte åka till jobbet och försöka få datorn fixad, då jag kan ju inte direkt ta med E med hennes vattkoppor. Och så har jag ju dessutom även ett jobb som jag skulle vilja söka. Ett jobb som jag tror skulle vara ett steg i den riktning jag tror att jag vill gå. Men det går ju inte direkt att söka jobbet via mobilen och i Word eller excel… Blää! Nu skiter jag i detta och går och lägger mig!

Kommentera

