Mobbning, utanförskap, terrorism, krig… Och så ca tusen uppvakningar däremellan, det är en bra sammanfattning av den gångna natten. Lillasyster har haft en orolig natt, och så även jag. Jag hade hoppats att lite sömn när E hade lämnats på förskolan skulle få mig att må bättre, och det gjorde det. För stunden. Men så fick jag ett telefonsamtal som väckte upp oro, tankar och funderingar. Kanske är det inget. Kanske är det något. Och även om det skulle vara av betydelse på sikt så är det inte säkert att det skulle vara negativt. Eller skilja sig mot det som det har funnits funderingar på redan tidigare. Det är helt enkelt så som jag sa till den personen som ringde mig, den som lever får se hur saker utvecklar sig framöver. Och kanske kan det som händer hjälpa andra svåra beslut på traven?

2 thoughts on “

    1. Har ingen ringt dig? Konstigt! Och helt idiotiskt av din chef med tanke på att det tom i tidningarna om det. Hade jag varit du skulle jag kontaktat min (läs din) chef imorgon och frågat om det, även om ingen kan säga något för tillfället (knappt ens de som jobbar med frågan) då det är nog ingen som vet så jättemycket

Kommentera

