Jag vill så gärna

När jag var ung levde jag för innebandyn. Stor del av min fritid ägnades åt denna sport. Tränade jag inte så spelade jag match. Eller kollade på en match. Eller var funktionär på ett eller annat sätt. Men så slutade jag abrupt i samband med att jag började plugga på annan ort. Det är nu 17 år sen…

Nu är innebandy-VM i stan och den längtan jag har känt pyra i mig kokar. Jag vill gå och se! Jag som i vanliga fall är totalt ointresserad av sport… Nu vill jag. Men jag vill inte gå själv så det lär inte bli något. Men jag vill!

Ingen som vill följa med? 😉

Kommentera

