En kris

En kompis sambo hörde av sig via Messenger till mig idag. Tydligen hade de bråkat och tydligen är de inne i en svacka just nu. Och jag kunde inte göra annat än försöka stötta, ge råd och finnas där som bollplank, men ändå på sådant sätt att jag inte skulle svika min vän på något vis. Jag hoppas och tror att jag lyckades. Jag tycker mycket om dom både och önskar verkligen att vi kunde ses oftare. Tyvärr så bor vi alltför långt ifrån varandra. Och jag hoppas av hela mitt hjärta att de reder ut allt

Kommentera

