D-la #%<|~<<!!!!

Idag skulle jag tömma mobilen på bilder för att få mer utrymme så att jag skulle kunna köra en uppdatering. Jag dubbelkollade flera gånger, tyckte jag, att allt var ok och att bilderna fördes över till datorn som de skulle. Samtidigt så reagerade jag på att hitta bilder som jag tömt ur tidigare och som jag trodde raderat från telefonen, vilket gjorde att jag kollade en extra gång att allt stämde. Det såg ut att göra det. Tänkte att de hade kanske legat gömda någonstans. Men jag hade en ”bad feeling”. Så jag kollade en extra gång och då ser jag att bilder har inte alls lagrats på datorn! Mapparna finns kvar men inte bilderna! Och inte finns de heller kvar i mobilen. Till min lättnad så har jag vid det här laget inte rört en mapp med bilder, den med de allra senaste bilderna så dom lyckas jag göra över säkert till datorn. Men de andra är spårlöst försvunna. Raderandet skötte jag via datorn och på något vis så antar jag att de då raderades både från mobilen och från datorn. Fast de från datorn dök inte upp i datorns Papperskorg. Tyvärr. Så nu har alla mina bilder från i somras, inklusive de på Lillasyster när hon var nyfödd försvunnit. Vi hade där i början ingen fungerande kamera (A skulle lämnat in våra två till reparation, vilket han gjorde först långt senare) så jag hade både fotat och filmat en hel del med mobilen även om bilderna inte blir så bra med den. Så gissa om jag är glad nu…

Kommentera

