En stor dag

Imorgon, den 7 oktober så är det en dag att fira. Imorgon, men för ett år sedan så fick jag ett befruktat ägg återinfört. Ett befruktat ägg som sedan delade sig fint. Ja, så fint att det ett tag var två små liv. Men ett av liven tillbakabildades snart, men det andra den växte sig större och finare och allt mer livsdugligt. Och idag så ligger det lilla livet och snuffsar i sin säng, bredvid min. Min älskade lilla sparv! Min älskade lilla Stjärna! Gud vad jag älskar dig!

IMG_6440.JPG

Kommentera

