Man undrar ju

Även om det inte är så många som läser min blogg så kan jag inte låta bli att fundera på vilka ni är och vart ni bor. Och vad det är som ni tycker är intressant att läsa om här. Lite information kan jag få genom att gå in och kolla på statistiken. Vår IVF tycks vara något som för nya läsare hit då IVF-relaterade sökord är vanligt förekommande. Synd då att vi är klara med våra behandlingar då 🙂 Och tur att jag inte bryr mig så mycket om antalet läsare utan att jag har bloggen som min ”ventil”!

I vilket fall så är det intressant att se att det är inte bara från Sverige som man har hittat hit utan även från våra nordiska grannar, men även ännu längre ifrån än så

IMG_6355.PNG

IMG_6352.PNG

Kommentera

