Valtider

Mobilen ringer. Det är ett okänt nummer. Jag svarar och jag hör genast att det är en inspelning:

”Hej! Det här är Göran Hägglund, Kristdemokraterna…”

Han ville bara säga att han skulle ringa mig och några tusen andra väljare imorgonkväll och då ska han berätta om Kristdemokraterna, vad de står för, och så får jag ställa frågor. Jag måste säga att han är en ambitiös kille den där Göran! Tänk att kunna ringa så många på en gång och även svara på allas frågor! Är han klonad, tro???

Kommentera

