Verklighet?

Alltså, det här är ju gulligt:

IMG_5959.PNG

Men när man vet sanningen, eller i alla fall delar av den, så känns det ärligt talat konstigt att läsa och man börjar fundera på i vilken verklighet denna person lever i då:

Denna mamma kastade ut sin son samma dag som han gick ut nian. Hon sa till och med

Du är inte välkommen hit något mer (jag hörde det själv)

Då fick han flytta hem till sin pappa

Denna kille har, för ett antal år sedan sagt till mig att hans enda trygghet var hans kompisar, att de var hans familj. Att hans föräldrar inte var hans familj. Att hans föräldrar inte älskade honom. Att de hade sagt att de inte ville se honom. Och kompisarna? Dom visste han var inte de bästa att umgås med. Det var ju dom som fick honom att börja missbruka

Jag är så enormt glad för att denna kille idag har lyckats ta sig från sitt missbruk. Jag är enormt glad för att han och hans mamma har hittat tillbaka till varandra! Jag säger inget annat! Men jag kan inte låta bli att fundera på vilken av våra verkligheter är den riktiga, mammans eller min? Även om jag inte har hela bilden

Denna kille

Kommentera

