Hörselkontroll

Idag var det dags för hörselkontroll. Den gick finfint. Då jag inte hade lyckats få tag på BVC och boka in tid där så frågade jag om de även kunde väga henne. Det kunde de, och det visade sig att hon hade gått upp till sin födelsevikt, dvs nästan 200g sedan i lördags!

Jag passade även på att be om att få förlossningsjournalen utskrivet. Den var verkligen inte lång. Men nu vet jag att exakt en timme efter att jag hade fått Kvaddlarna så kom bebis, och jag vet att den andra moderkakan (placentan) var stor som en hand

Kommentera

