Liten

Det är fullt här på BB så A har åkt hem och jag får dela rum med en annan mamma med bebis. Den andra bebisen har gråtit mycket nu de senaste timmarna, men min lilla snutt hon sover. Eller ok då, ibland kollar hon upp men blundar snart igen. I och med infektionsrisken i och med att den tidiga vattenavgången kommer personalen in och tittar till hennes andning. Den är bara bra.

Och här en liten bild på fröken, tagen nu, mitt i natten med mobilen, därav den dåliga kvaliteten

20140703-013853-5933215.jpg

11 thoughts on “Liten

  1. Vilken liten sötnos! Njut nu ordentligt av att mysa med lilltjejen. Tiden går ju alldeles för fort och plötsligt har man en 7 månaders som inte vill ligga och mysa med mamma någon längre stund mer.

    1. Med E så var det först runt 6-7 månaders ålder som jag verkligen började njuta… Jag säger att det är tur att det går fort! Och skönt att vi alla är olika

  2. Grattis!! Va skönt att hon äntligen är här 🙂 Efter din jobbiga graviditet så hoppas jag att ni nu får en skön sommar😄🌞

Kommentera

