Senaste nytt

Och så senaste nytt:

Ja, alltså, ingenting. Fortsatt lite molvärk, men inget mer än så. Vaknade än en gång med tanken

Nähe, inget i natt heller

Och så var jag sur och grinig ett tag, men nu efter frukost så kommer alltmer känslorna från igår, känslan av sinnesro, lugn och fridfullhet. Känslor som jag tror gårdagens besök förde med sig. Vi fick besök av E:s bästa kompis med mamma och lillebror som vi inte träffat på alltför länge. Sedan kom även pappan i familjen. Jag vet inte varför men den här familjen… De får mig att må så bra! Vi jag egentligen inte umgåtts så länge även om vi känt till varandra sedan föräldragruppen. Och vi ses inte så ofta. Men de är speciella. Pappan i familjen försökte tex förra året hjälpa mig med att få tag på ett jobb. Jag har hjälpt mamman med matte nu när hon läste upp sina betyg. E och deras dotter S är bästa kompisar. Och M, deras son som nu är 1,5. Jag brukar inte vara så intresserad av små bebisar, men han har jag alltid velat pussa och krama på.

Kommentera

