En förlossnings, steg för steg

I mitt ”driva-min-tid-då-jag-inte-orkar-eller-kan-koncentrera-mig-på-något-vettigt-googlande” så hittade jag denna text om förlossningens olika steg. Intressant läsning skrivet på ett bra sätt, tycker jag

Och dagens rapport:
En natt med urusel sömn, med E fastlimmad vid min sida. Fortsatt värk, men enbart nattetid. På dagarna har jag inga känningar alls, nästan. Har allmänt mått dåligt idag. Trött. Matt. Illamående. Känt allmän obehag. Och såklart, trött på att vara gravid. Så, egentligen inget nytt. Bara en massa gnäll

5 thoughts on “En förlossnings, steg för steg

    1. Visst var den bra! Jag kände precis likadant! Och även om man vet vad som komma ska, även om man har varit med om det innan så känns det bra att bli påmind och kunna förbereda sig mentalt för det hela

Kommentera

