Gnäll i kubik

Den som inte vill läsa om gnäll kan sluta här:

De senaste dagarna har det varit lite tungt att vara jag. Inte nig med att jag är vek och gnäller över att det är tungt att vara gravid, nu har jag även gått och blivit förkyld och som vanligt när jag blir förkyld sätter det sig i luftvägarna och jag får värsta hostan. En hosta som är både av kombinationen slem- och rethosta med värsta hostattackerna som slutar med att jag kräks. Som om jag inte kräktes tillräckligt som det är!

Jag är så enormt trött på detta! Jag är trött på att vara trött så in i avgrunden. Jag är trött på att inte orka. Jag är trött på att vilja, men inte kunna, varken psykiskt eller fysiskt. Jag är trött på att inte kunna göra något. Jag är trött på att inte klara av minsta lilla. Jag är trött på att må illa. Jag är trött på att kräkas. Jag är trött på allt. Nu vill jag inte mera! Snälla, kan någon spola fram tiden en månad eller två?

2 thoughts on “Gnäll i kubik

Kommentera

