En god natts sömn

En god natts sömn är precis vad jag hade räknat med att få nu i och med vår spa-vistelse. Sängen var skön, ja, trots att den var mjuk, eller kanske just därför den var skön? Nu kunde jag ligga på mage (!), något jag av någon konstig anledning inte kunnat göra på väldigt länge 😉 Kudden var underbar, jag hörde ingenting om jag låg på mitt hörande öra (jag är döv på ett öra sedan 11 år tillbaka) så om A snarkade så hörde jag ingenting. Maten var god igår kväll, och magen var mätt och belåten… Men sedan är det ju så, Lilla Stjärnan tycks ha haft fullt upp hela natten med att roa sig med min blåsa. Det brukar inte vara så, men inatt… Det känns som om jag sprungit och kissat mer än sovit inatt. Och nu på morgonen? Då är det som vanligt igen. Tydligen var det inte roligt att leka någon mer med den, och det tackar jag för! För nu är jag trött och vill sova…

Kommentera

