Att unna sig

Jag och E älskar jordgubbar.

Idag efter jobbet, efter att ha hämtat E från hennes farmor som idag hämtade henne tidigare från dagis, åkte vi och handlade. Föreställ er min glädje när jag såg att de hade ekologiska jordgubbar till salu! Ok, de är inte svenska (av förklarliga skäl), men ändå! Jordgubbar! Och dessutom ekologiska! Och till ett vettigt pris! Så det fanns inget som kunde hindra mig att köpa en låda. Och dessutom, äta jordgubbar är ett väldigt bra sätt att få i sig både c-vitamin och järn, och med tanke på dessa förkylningstider, dunderförkylda A, jag och E ”vanligt” förkylda och jag med bebis i magen och lite lågt järnvärden… SMASKENS!!!

20140416-202141.jpg

5 thoughts on “Att unna sig

  1. Mums!!! Jag köpte oxå jordgubbar häromdagen. Inte ekologiska, men gooooda! Längtar till säsongen är igång så jag kan äta gubbar varje dag 🙂

Kommentera

