Snart så…

Behöver jag säga att jag längtar till helgen då jag förhoppningsvis får möjlighet till lite vila och avkoppling? Ok, två barnkalas är inplanerade, en för helgens vardera dag, men annars är det tomt i planeringen. Efter helgen är det fyra dagars jobb och sedan långhelg med påsk. Påsk som vi mestadels kommer tillbringa hemma, men påskdagen och annandag påsk så kommer vi, jag och A, tillbringa i Varberg och Asia SPA där. Jag längtar! Sedan är det fyra dagar jobb igen, följt av en ”vanlig” helg, följt av tre dagars jobb och så än en gång långledigt. Eller nåja, egentligen så är det ju inte det, men jag har tagit ledigt på klämdagen så det blir lite längre ledigt – underbart! Sedan är det inte långt kvar…

Kommentera

