Lustigt

Något som jag tycker är väldigt lustigt med min mage och som varit hela tiden är dess form om jag spänner magmusklerna. Tidigare var det mest om jag böjde mig bakåt och spände magen samtidigt. Nu blir det så även om jag tex försöker resa mig från liggandes till sittandes och försöker ta hjälp av magmusklerna. Vad som är så lustigt? Magen blir så lustigt spetsig! Jag har länge försökt få till en bild på det men inte lyckats. Men här kommer morgonens försök till bild. Först en bild på magen när jag ligger avslappnad i sängen (jag såg senare att jag visst inte hade stängt garderobsdörrarna igår, sorry för röran).

>

20140405-090144.jpg

Och sedan min spetsiga mage 😀
>

20140405-090228.jpg

Kommentera

