Gnäll

Imorse när jag vaknade så värkte halsen och jag kände att en förkylning var på G. Nu, i slutet av dagen känns det inte ett dugg bättre, snarare tvärtom. Jag känner mig helt slutkörd, kroppen känns febrig, även om jag inte har feber, magen känns bara jobbig och bökig, jag mår illa, trots att jag ökat på dosen av Lergigan Comp. Och när jag suttit still en stund och börjar gå så vaggar jag fram som en gravid anka. Jag är som sagt var inte i toppform idag. Och just nu när jag känner att jag inte har möjlighet att bli sjuk! Morgondagen är fylld av viktiga möten och på måndag ska jag ju till Finland! Och med tanke på bebisen så vågar jag inte ta echinagard eller liknande heller! Så det är bara att hålla tummarna för att jag mår bättre redan imorgon när jag vaknar och ska upp.

Kommentera

