Dagens rekommendation

Dagens rekommendation till gravida som planerar flyga någonstans:

Kolla upp vilka regler som det flygbolag som du åker med har vad det gäller gravida!

Jag ska till Finland med jobbet på måndag. Duktig som jag är ville jag dubbelchecka att det är ok för mig, som då är i vecka 29. Det är det. Förutsatt att läkaren säger att det är ok. Detta gäller från och med graviditetsvecka 28. Så nu behöver jag införskaffa läkarintyg. Bra att jag upptäckte nu och inte om en vecka när jag står på flygplatsen…

Kommentera

