God morgon världen!

Idag när jag vaknade så kändes allt betydligt bättre. Tänk vad lite sömn kan göra! Visst, kroppen är lite trött. Liksom knoppen. Och fogarna gör sig påminda. Men det känns mer lätthanterligt idag. Jag borde kanske leta fram det där bältet jag fick köpa för min foglossning under graviditeten med E, men den är så fasligt obekväm. Det är lite som att välja mellan pest och kolera. Och just nu vet jag inte riktigt vad som är vad.

Något jag har funderat på är hur jag ska orka gå på min systerdotters student i början av juni. Jag tycker det är viktigt att vara med på sådant, men de bor bortåt 22-25 mil från oss och det är ju en bit att åka om man inte är helt pigg i kroppen. Men det är ju ett tag kvar dit. Och det är ju bara några veckor innan Lilla Stjärnan är beräknad att anlända till världen. Det är ju inger som säger att Lilla Stjärnan redan har kommit vid det laget…

One thought on “God morgon världen!

  1. Va skönt att du känner dig lite bättre idag. Försök att använda bältet, även om det är obekvämt så är det ju bra. Kanske finns nån annan modell du kan prova? Vattengympa eller övningar? Ring sjukgymnasten och framförallt ta det lite lugnare 😉

    Ta en dag i taget, studentfirandet löser sig. I värsta fall får A och E åka själva. Eller så åker ni en dag tidigare så hinner du vila dig innan kalaset. Långt dit och mycket kan ändra sig.

    Hoppas du får njuta av lite sol idag 🙂

    Kram

Kommentera

