Små barn roar sig lätt

Efter en halvdag på jobbet var det dags för skiftbyte hemma med den karantänsatta dottern som fått stanna hemma från förskolan pga kräksjukan som var i fredags/lördags. Barnet var upptagen med att kolla på Disney Junior så då passade den ömma modern på att fota den växande magen i olika format. 🙂

20140310-130309.jpg
Magen i normal avslappnad format så som jag ser den själv

20140310-130402.jpg
Magen så indragen som den bara kan vara tagen från samma vinkel som föregående bild

20140310-130455.jpg
Slutligen en bild på samma mage, samma vinkel men tagen när jag lutar mig bakåt. Se så spetsig den blev 😀

Och lägg märke till att jag inte kan se mina fötter längre…

Uttråkad? Yes!

Kommentera

