Tävling

För 4 år sedan hade jag min första dag som föräldraledig. Bebis var beräknad till den 23 mars och jag hade en något inplanerat varje dag den veckan. Jag oroade mig dock för veckan därpå då jag inte hade något på min agenda och jag avskyr verkligen att gå omkring och vänta och inte riktigt lyckas sysselsätta mig pga just väntan. Det jag inte visste då var att jag bara en vecka senare skulle ligga på förlossningen för att den 16 mars resultera i en liten tjej.

Så, till tävlingen i denna blogg. En fråga:

Vilken tid kom den lilla, söta, underbara lilla tjej med två tänder och en massa hår till världen?

Och just det: senaste dag för svar är den 16 mars antingen som kommentar eller i mail till maraminasvarld@gmail.com

Vinsten? Ett presentkort till en av landets blomaffärer!

2 thoughts on “Tävling

Kommentera

