Jag skulle vilja

Jag känner allt mer att jag skulle vilja planera in något kul att se fram emot (förutom Lilla Stjärnans ankomst). Visst det finns en del saker här under våren, så som Rock Of Ages senare den här månaden, en tur till finaste vännen med familj i Eskilstuna vid Valborg och AW med gamla kollegerna imorgon. Men likväl, jag känner mig inte helt nöjd och tillfredsställd. Jag vill något mer. Även om min ork inte riktigt räcker till så vill jag ha fler saker att se fram emot. Fler saker att se fram emot, men vad? Spa? Någon hotellövernattning? Anlita några hantverkare och få något fixat? Fixa häck till trädgården? Planera in någon resa till nästa vinter? Någon som vill komma med tips och förslag? Vanligtvis så här års börjar ju semesterplanering vara påbörjad och kanske tom kommit en bit. I år blir ju sommaren lite speciell och kommer nog mestadels inte bestå av något som planerats in långt i förväg. Men innan dess? Eller något till hösten/vintern? Jag vet inte. Men jag skulle bra gärna vilja ha något…

Kommentera

